środa, 11 grudnia 2013

Shopping + przesyłka

Witam,
Pochwalę się przesyłką, którą dostałam wczoraj od  Casablanca
A mianowicie, dostałam Naturalny Olejek Kokosowy



Pokażę Wam również moje zdobycze

Mój ukochany fluid ♥ - 14 zł




Zapas jedwabiu do włosów - 4 zł/szt.



Krem wzmacniający naczynka - 10 zł



Peeling enzymatyczny - słyszałam o nim wiele dobrego - 10 zł



Żel pod prysznic o boskim zapachu - 8 zł



Serum do włosów zniszczonych i wypadających - 3 zł



Buty z CCC za 130 zł





Śniegowce - piękne nie są, natomiast mieszkając w górach są niezastąpione  - 50 zł


Reebok'i kupione na przecenie - 140 zł



Pozdrawiam 

6 komentarzy:

  1. No zakupy niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rebook'i bardzo tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten żel pod prysznic z Dove :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzę, że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :)
    Mieszkasz w górach? Ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele z Dove bardzo lubię :) Buty z CCC podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń