sobota, 21 grudnia 2013

Loreal Tecni Art Volume Architect, pogrubiająca emulsja do modelowania

Trochę mnie nie było ... Postaram się to jakoś nadrobić.
W związku z tym, dzisiaj recenzja mojego ulubionego produktu ( od miesiąca ) do włosów.

Jest to Loreal Tecni Art Volume Architect, pogrubiająca emulsja do modelowania    prezent od Hairstore



   Od producenta
Spray Loreal Tecni Art Volume Architekt tworzy lekką emulsję, która dodaje objętości włosom cienkim i delikatnym. Włosy zyskują elastyczność, miękkość w dotyku oraz piękny blask. Preparat nie pozostawia widocznych śladów, dzięki czemu włosy wyglądają naturalnie i zdrowo. Dodatkowo emulsja chroni włosy przed wysokimi temperaturami podczas modelowania.


   Sposób użycia

Spryskać umyte i osuszone ręcznikiem włosy z odległości około 35 cm. W celu uzyskania efektu jeszcze większej objętości dodatkowo nałożyć preparat u nasady włosów.




   Moja opinia


Produkt jest koncentratem wszystkiego co najlepsze w produktach 

do stylizacji !
Od miesiąca nie używam pianki,nabłyszczacza i tony lakieru bez 
których wcześniej nie wyobrażałam sobie wyjścia z domu.
Produkt był prezentem dla mnie, jak również dla mojej mamy, która
 pomagała opróżnić opakowanie, które jest do połowy pełne na 
chwilę obecną, przy codziennym stosowaniu. Oznacza to, że 
produkt jest niesamowicie wydajny !

Włosy są pięknie uniesione, nabłyszczone, a fryzura utrwalona na 

cały dzień, bez obciążania. Moje włosy nigdy wcześniej takie nie 
były. 

Nie są również zniszczone, a przecież codziennie je susze i 

prostuję, i mimo to, końcówki wyglądają rewelacyjnie !

Co do zapachu, zabawna historia. Jedna z koleżanek spytała, jakie

 mam perfumy, ponieważ ciągnie się za mną piękna woń ... Gdy 
dowiedziała się, że to nie tylko perfumy, była w szoku.
Tak, zapach jest naprawdę piękny i utrzymuję się przez wiele, wiele 
godzin.

Podsumowując, produkt jest rewelacyjny, boski, wspaniały i 

idealny dla mnie, dla posiadaczki cienkich, bez objętości i bez 
połysku włosów. Zakochałam się w nim !!!


   Plusy 


-uniesienie

-nabłyszczenie
-utrwalenie
-nadanie miękkości
-nie obciąża
-zapach
-wydajność
-chroni przed działaniem wysokiej temperatury
-cena = 29 zł




Polecam ♥ ♥ ♥ ♥

2 komentarze: