czwartek, 3 października 2013

Recezja Palette Intensive Color Creme

                                          Nawiązałam współpracę z 

                                                        
                                 







                     




Do testowania otrzymałam Schwarzkopf Palette Intensive Color Creme-farba do włosów w kremie.














Informacje od producenta



Odkryj pierwszy krem koloryzujący Palette Intensive Color Creme z płynną keratyną i formułą chroniącą przed blaknięciem koloru dla:
-dłuższej intensywności koloru
-olśniewającego połysku
-zdrowo wyglądających włosów
-100% pokrycia siwych włosów
Formuła z płynną keratyną zapewnia głęboką pielęgnację i zamyka we wnętrzu włosów kolor, aby na długo zachować jego intensywność.



Moja opinia


Do przetestowania tego produktu poprosiłam moją mamę, ze względu na to, iż ona lubi (musi) farbować włosy, oraz dlatego, że ten kolor przypadł jej do gustu-co nie zmienia faktu, iż bacznie się przyglądałam i dokumentowałam.
Krem do koloryzacji idealnie pokrył siwe odrosty, oraz dodał połysku i intensywności koloru włosów.
Osobiście, zauważyłam również, że kolor jest jednolity, i dokładnie taki sam jak na opakowaniu, co dla mnie jest wielkim plusem !




Przed


Po




Dodam, iż konsystencja bardzo konweniuje mamie.








   Plusy
-intensywność
-pokrycie siwych włosów
-połysk
-konsystencja
-dobrze się rozprowadza
-jednolitość koloru
-zgodność z kolorem na opakowaniu
-znośny zapach
-dostępność
-cena = 15 zł


Minusy
-wysusza
-brak odżywki w opakowaniu




     
                                                                                    Polecam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz