wtorek, 1 października 2013

Recenzja Dove Color Repair Conditioner

Odżywka nie była zakupiona przeze mnie, jak i nie dla mnie, lecz przez i dla mojej mamy - ja przy okazji skorzystałam. 
Przyznam szczerze, że jestem ogromną zwolenniczka ombre hair, i stosuje ten zabieg na moich włosach od półtora roku, co oznacza, że nie są one w najlepszej kondycji. Oczywiście staram się je odbudować domowymi sposobami - jajka i te sprawy - lecz niestety... 
Od jakiegoś czasu - bodajże 3 tygodni - stosuję odżywkę z Dove, i muszę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona. Przede wszystkim włosy - a może raczej końcówki - nabrały blasku, zostały odżywione, i kolejny fakt, z którego najbardziej się cieszę, przestały mi się podkręcać samoczynnie włosy. 






   Plusy
-ładny zapach
-nawilża
-nadaje blasku
-gładkość
-ułatwia rozczesywanie
-nie obciąża
-wygładza
-odżywia
-cena = 9 zł




   Minusy
-wydajność



                                                                      Polecam 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz