wtorek, 22 października 2013

Współpraca z CrystalCiTY

Nawiązałam współpracę z CrystalCiTY      
W ramach współpracy od firmy dostałam statuetkę z orłem 3D .



Od producenta:
Orzeł symbolizuje siłę i odwagę. Jego trójwymiarowy wizerunek wygrawerowany w szkle, w połączeniu z indywidualną dedykacją doskonale spełni rolę upominku dla najbliższej osoby, nagrody dla wyróżniającego się pracownika lub prezentu dla szefa. Stanowić będzie intrygującą i przykuwającą wzrok ozdobę pasującą do każdego otoczenia.

Nie przepadam za przedmiotami zrobionymi ze szkła, porcelany, bądź jakiegokolwiek innego materiału. Stawiania tego na każdej możliwej półce. Dla mnie jest to po prostu szkaradne. 
Natomiast gdy wczoraj zapukał do mych drzwi listonosz, dał mi paczkę, wiedziałam, co w niej jest, i wiedziałam czego się spodziewać. Najzwyczajniej w świecie chciałam zrobić zdjęcia, zrecenzować i schować do pudła z niepotrzebnymi bibelotami. 
Ale gdy to odpakowałam, dokładnie obejrzałam, automatycznie oniemiałam. Czegoś tak pięknego nie widziałam w życiu ! Pierwsza moja myśl - wow ! To jest boskie !
Pobiegłam od razu do mamy, żeby jej pokazać, strasznie jej się spodobało, dlatego zabrała mi go i orzełek został u niej. 
Statuetki są dosyć drogie, ale myślę, że naprawdę warto. Są idealne na prezent, są super alternatywą dla kwiatków, bombonierek itd.
Możecie wybrać sobie statuetkę na każdą okazję, oraz z jakimkolwiek napisem.
Jeśli chcecie zamówić statuetkę dla siebie, bądź na prezent zapraszam TU  , natomiast jeśli spodobała Wam się statuetka, którą ja dostała tj. z orłem 3D, to zapraszam TU



                  Tu możecie zobaczyć jak powstają statuetki







P.S. Przepraszam za jakość zdjęć, i za ilość moich własnych, ale niestety nie potrafiłam ich zrobić w odpowiedni sposób.

Polecam ♥♥♥









3 komentarze: