środa, 30 października 2013

Współpraca Nowe Klimaty

Nawiązałam współpracę z firmą Nowe Klimaty





Jesteśmy polską firmą. To co sprzedajemy, sami zrobiliśmy. Nasze poduszki i materace testujemy na sobie. Dbamy o najwyższą jakość tego, co oferujemy klientom. Dajemy Wam najlepsze rzeczy, jakie możecie dostać.
Sami wymyślamy i konstruujemy.
Czerpiemy z najlepszych wzorców, które usprawniamy, modernizujemy i zmieniamy.



Do przetestowania dostałam cudną, wielką poduchę z której jest bardzo zadowolona, ponieważ jest ona przeznaczona dla alergików, a najważniejszą jej cechą jest to, że nie dostają się tam roztocza, których nienawidzę, dodatkowo, jej poszewka jest zrobiona z naturalnego lnu !
Poduszka jest baaardzo ciężka i twarda, ale myślę, że będzie mi to odpowiadać.
Jej kolor również mi odpowiada, ponieważ idealnie komponuje się z pościelą, którą mam na chwilę obecną.


A Wam jak się podoba ? 









6 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cygan/Rumun30/10/13 20:21

    Rzeczywiście, fajna ta poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna! Spokojnych snów i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz masz się na czym wyspać ;)
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla alergików to coś dla mnie :D
    Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń