poniedziałek, 23 września 2013

Recenzja Joanna, Naturia, Odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą

Odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się i normalnych, ma sprawić, że włosy będą miały zdrowy i zadbany wygląd. Będą przyjemne w dotyku, sprężyste i pełne energii, oraz że łatwiej będzie się je rozczesywało i układało.

Moja opinia jest taka, że odżywka jest bez spłukiwania, co bardzo lubię, ponieważ rano, gdy myję włosy, nie mam czasu, żeby jeszcze nałożyć odżywkę, poczekać 3 minuty i ją spłukać. Ogólnie mówiąc, idealne rozwiązanie dla mnie. Kolejna kwestia to jej działanie. Odżywkę, jakakolwiek by ona nie była, zawsze nakładam tylko na końcówki włosów, aby nie obciążyć ich u nasady. I tu zdziwienie. Mimo, że odżywka jest bez spłukiwania, jest wyjątkowo lekka ! I na koniec przejdę do mnie przyjemnego aspektu, a konkretnie zapachu. Mnie totalnie odrzuca !


   Plusy
-odżywka bez spłukiwania
-lekkość/nie obciąża
-łatwość rozczesywania
-opakowanie
-cena = 4 zł

   Minusy
-zapach

                                                             Polecam 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz